De afgelopen maanden gingen we de boer op met enkele realisaties van de afgelopen jaren. Deze verwezenlijkingen bundelen we hier graag nog eens voor u.
De beelden die u hiernaast ziet opgelijst zijn u de laatste tijd ongetwijfeld opgevallen in het Leeuwse straatbeeld.
Klik er gerust eens op door om wat meer achtergrondinformatie te vinden.

CD&V zet in op een beleid dat mensen samenbrengt, dat mensen kansen geeft. Of het nu gaat om een duurzaam en toekomstgericht financieel beleid, de strijd tegen wateroverlast, een propere gemeente, veilige weginfrastructuur, inzet voor onze senioren, kinderopvang of het milieu, wij werken aan een beter Sint-Pieters-Leeuw.

Met veel trots stellen we jullie onze sterke en enthousiaste ploeg voor de komende gemeenteraadsverkiezingen voor. Een zorgvuldig samengestelde groep van 31 kandidaten van alle leeftijden en uit alle hoeken van onze gemeente. 15 kandidaten met de nodige ervaring op de politieke teller, maar ook 16 gloednieuwe kandidaten die voor het eerst de sprong wagen en hun talenten in de strijd willen gooien voor onze gemeente.

Het resultaat is een ijzersterke ploeg die samen met u kiest voor de weg vooruit!